• Centrum Medyczne Damiana Holding Sp. z o.o.
  • Centrum Medyczne ENEL-MED S.A. 
  • FCM 
  • Comarch Healthcare S.A. 
  • LUX-MED Sp. z o.o.
  • MEDICOVER Sp. z o.o. 
  • POLMED S.A.
  • Asekuracja Sp. z o.o.
  • TU Allianz Życie Polska S.A.
  • TUiR Allianz Polska S.A.
  • COMPENSA Towarzstwo Ubezpieczeń S.A. 
  • SIGNAL IDUNA Polska TU S.A.
  • SIGNAL IDUNA Życie TU S.A.
  • ICR Sp. z o.o.
  • Saneo S.A.
  • AWP Polska Spółka z o.o.
  • Unimedi
  • HMS


Zgłoszenia zapotrzebowania na receptę drogą mailową (informacja dla pacjentów Medicover)
 

  • W naszym Centrum Medycznym istnieje możliwość zgłoszenia zapotrzebowania na receptę drogą mailową zgodnie z załączonym wzorem.
  • Wypełnione zapotrzebowanie należy przesłać na adres: recepta@medicus.opole.pl
  • Recepta może być wystawiona tylko i wyłącznie na leki, które były już wypisane przez lekarza w naszym Centrum Medycznym w ciągu ostatniego roku. Nie dotyczy recept na antykoncepcję.
  • Lekarz po weryfikacji dokumentacji ma prawo odmówić wystawienia recepty lub zmniejszyć ilość wypisanych leków.
  • Po wystawieniu recepty zostanie wygenerowany SMS od treści "Recepta" lub "Odmowa", w zależności od decyzji lekarza.
  • Wystawienie recepty nastąpi do 3 dni od momentu zgłoszenia.

Pacjentów, którzy chcą korzystać z tej formy uzyskania recepty, a nie leczyli się dotychczas w naszym Centrum Medycznym, zapraszamy na wizytę u  internisty z dokumentacją z dotychczasowego leczenia (ze szczególnym uwzględnieniem kart informacyjnych z leczenia szpitalnego, czy informacji dla lekarza POZ z poradni specjalistycznych).